Mantelzorgers ‘eerlijk’ verwend bij Bolderburen

Met een heerlijk dineetje vol fairtrade ingrediënten werden 6 mantelzorgers voor hun inzet lekker verwend bij restaurant Smöllen bij Bolderburen aan de Prijsseweg te Culemborg. Op 5 november, de dag voor de mantelzorgers, maakten zij de keus voor dit aanbod door de Stichting Fairtrade gemeente. Smöllen voert van oorsprong het principe biologisch en fairtrade heel ver door. Van koffie, ingrediënten in het eten tot servies, overal is aan gedacht. Waarmee zij ook de keurmerksticker Fairtrade gemeente verdienden.

Wethouder Huub van Oorschot schoof nog even aan om de mantelzorgers en vrijwilligers van een kleine attentie te voorzien. Samen met een goody bag vol fairtrade lekkers sloten zij zo deze dag af om dan thuis eens verdiend lekker na te genieten. Een mooie afsluiting van de dag van de mantelzorg en de landelijke Fairtrade week.